Opublikowano: 23.10.2019

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Projekt Sztuczna Inteligencja

Nie tylko poszukujemy na rzecz Pracodawcy kandydatów do pracy, przede wszystkim dbamy o pełne zadowolenie obu stron procesu rekrutacji.
Stawiamy sobie za cel to, aby potencjalny pracownik był w pełni usatysfakcjonowany z oferowanej pracy natomiast Pracodawca pozyskał najlepszego pracownika.
Miejsce pracy: Praca zdalna/Cała Polska

Poszukujemy pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta – Projekt Sztuczna Inteligencja

Obowiązki

  • Kontakt z potencjalnymi klientami,
  • Analiza potrzeb klienta oraz dopasowanie odpowiedniej usługi,
  • Praca w systemie CRM,
  • Tłumaczenie tekstów.
Wymagania

  • Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok,
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu co najmniej C1,
  • Stałe łącze w miejscu zamieszkania,
  • Własny komputer,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Zainteresowanie nowymi technologiami – mile widziane.
Oferujemy

  • Pracę zdalną w formie umowy o pracę dla osoby niepełnosprawnej,
  • Pracę 7h dziennie,
  • Premie od sprzedaży,
  • Szkolenie wdrażające,
  • Możliwość rozwoju osobistego.
Infolinia w sprawie ofert pracy:
Paweł Płaczkiewicz
+48517770018
Nasza strona: www.bponetwork.pl
FB: BPO Network Sp. z o.o.

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Podziel się
Projekt współfinansuje w ramach zadania zleconego
Logo Ministretwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego Logo Ministretwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego