Opublikowano: 08.10.2020

Obsługa klienta online

Poszukiwana osoba na stanowisko Specjalisty w obsłudze klienta.

Prac zdalna. Szkolenia i cykliczne spotkania będą w Centrali Spółki w Warszawie – budynek przy pl. Zawiszy dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Godziny pracy: elastyczne z min. dyspozycyjnością przeciętnie 20 godzin tygodniowo (do uzgodnienia)

Rodzaj umowa: umowa zlecenie

Atrakcyjne wynagrodzenie: wynikowe/uzależnione od Twoich efektów

Zadania: wspieranie strategii komunikacyjnej Spółki – odpowiadanie na zapytania klientów oraz udzielanie informacji na temat naszej oferty, nawiązywanie pierwszego kontaktu i pozytywnej relacji za pośrednictwem wszystkich kanałów komunikacji – od e-maila i komunikatora po rozmowy telefoniczne.

Wymagania: poprawne posługiwanie się poprawną polszczyzną (w mowie i piśmie), kultura i uśmiech, umiejętności nawiązywania kontaktu i szukania najlepszych rozwiązań dla osoby poszukującej rozwoju w naszej ofercie.

Więcej o ofercie przeczytasz na portalu Sprawniwpracy.com.

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.