Opublikowano: 20.09.2018

Pracownik biurowy

Pilnie zatrudnimy osobę na stanowisko Pracownika Biurowego

Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Łódź

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie
odpowiedzialna za:

  • Profesjonalną obsługę Klientów drogą telefoniczną, e-mail,
  • Udzielanie informacji o produktach firmy,
  • Bieżącą i telefoniczną obsługę aktualnych i potencjalnych klientów;
  • Prowadzenie dokumentacji firmowej;
  • Dbanie nad prawidłowym przepływem dokumentów;
  • Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej

Wymagania:
Aktualne orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanym lub znacznym (wymóg konieczny);
Znajomość obsługi komputera;
Komunikatywność,
Dobra organizacja pracy,
Wykształcenie min. Średnie,
Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
Łatwość w nawiązywaniu relacji z klientem
Gotowość do podjęcia zatrudnienia od zaraz;

Oferujemy:
Pracę w systemie Home office
Umowę o pracę,
Przyjazną atmosferę,
Prace dla osoby niepełnosprawnej,
dobre warunki w miejscu pracy, w pełni przygotowane stanowisko pracy( komputer,telefon,sprzęt biurowy)

PRACA OD ZARAZ

Teleforn kontaktowy:  502164952

Przyślij do Nas swoje CV lub Imię i Nazwisko wraz z numerem telefonu kontaktowego , a my się odezwiemy!
W przesłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1a Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.”

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.