Opublikowano: 08.07.2016

Specjalista ds. Administracji Personalnej

Miejsce pracy/Place of work: Krakow

O nas

Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.Oddział Capgemini Business Services jest obecnie jednym z największych centrów outsourcingowych  działających na terenie Polski świadczącym kompleksowe usługi w 30 różnych językach z zakresu: księgowości, finansów, operacji bankowych, zarządzania dostawami, obsługi klienta oraz marketingu. W biurach Business Services w Krakowie i Katowicach zatrudnionych jest obecnie ponad 3800 pracowników.

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń (umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu)
  • Prowadzenie teczek pracowniczych
  • Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji kadr i płac
  • Praca z systemami: SAP i TETA (wprowadzanie danych personalnych i płacowych)
  • Administrowanie systemami HR
  • Administrowanie benefitami pracowniczymi
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (dostawca usług ubezpieczeniowych, centrum medyczne, komornik)
  • Udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu administracji personalnej
  • Archiwizacja dokumentów personalnych

Wymagania

  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze Administracji Personalnej (mile widziane w międzynarodowym środowisku)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
  • Bardzo dobra praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (znajomość systemu TETA będzie dodatkowym atutem)
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i nastawienie na współpracę

Sprawdź, co dla Ciebie mamy

  • Praca w międzynarodowej, stabilnej firmie dla prestiżowych klientów – około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach
  • Przestrzeń do realizacji ambitnych planów rozwojowych, możliwość uczestniczenia w projektach przenoszenia usług od klienta (transition). Wsparcie innowacyjnych pomysłów – działamy zgodnie z filozofią Lean i Kaizen.
  • Jasno określona ścieżka zawodowa (ekspercka lub liderska). Praca wśród ekspertów (ponad 900 certyfikowanych profesjonalistów). Możliwość rozwoju (20 000 szkoleń online oraz prowadzonych przez trenerów) i zdobycia certyfikatów (m.in. ACCA, Prince2, PMP), a także udziału w programach coachingowych i poszerzania swojej wiedzy w grupach eksperckich.
  • Wysokie, międzynarodowe standardy pracy i możliwość angażowania się w wiele inicjatyw społecznych.
  • Wyróżnienia za efekty pracy –  jasno określone zasady promocji i awansu. Bogaty pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla Ciebie i dla rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Wsparcie w godzeniu pracy i życia rodzinnego (Program Business Parent).
  • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o aplikowanie online.

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.