Opublikowano: 19.06.2018

Specjalista ds. obsługi Klienta – Service Desk Specialist

Ogólnopolska Baza Pracodawców Osób Niepełnosprawnych WWW.OBPON.PL to firma z 20 – letnim doświadczeniem w zakresie profesjonalnej obsługi pracodawców osób niepełnosprawnych. Współpracujemy z najlepszymi i największymi pracodawcami w Polsce, którzy poszukują pracowników o określonych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie pragną dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. Dbamy o promowanie takich ofert pracy, które umożliwiają przyszłym pracownikom zdobywanie doświadczenia zawodowego, stałe podnoszenie kwalifikacji i pracę w zespole, w którym osoby z niepełnosprawnością traktowane są na równi z pozostałymi pracownikami, a ich uczestnictwo w rozwoju firmy jest doceniane. Zaufali nam najbardziej znani i najwięksi pracodawcy w Polsce, przede wszystkim Ci, którzy rozumieją potrzebę dania szansy każdej osobie z niepełnosprawnością, która wyraża chęć i gotowość podjęcia pracy. Obsługujemy ponad 1500 pracodawców w całym kraju, nie boimy się dużych i nowych wyzwań. Specjalizujemy się w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnością posiadających określone kwalifikacje oraz chętnych wspólnie z nami zdobywać nowe umiejętności i doświadczenia. Oferujemy stabilne zatrudnienie i rozwój zawodowy. Aplikując na stanowisko z naszego ogłoszenia zawsze masz szansę na zatrudnienie. Nawet jeśli nie znajdziesz pracy teraz, Twoje zgłoszenie ewidencjonowane jest w naszym systemie i jeśli tylko pojawi się u nas oferta odpowiadająca Twoim kwalifikacjom, skontaktujemy się z Tobą i polecimy nowemu pracodawcy. Wielu z wprowadzonych na rynek pracy kandydatów wie, że tym, co odróżnia nas od konkurencyjnych agencji pracy jest pełne zrozumienie Waszych potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej i jej ogromnej roli w egzystencji osoby z niepełnosprawnością. Dołącz do nas – wyślij swoje CV.

Dla naszego Klienta, międzynarodowego partnera rozwoju dla przemysłu motoryzacyjnego poszukujemy osoby na stanowisko :

Specjalista ds. obsługi Klienta – Service Desk Specialist
praca stacjonarna we Wrocławiu.

Podstawowe obowiązki:

• pomoc wewnętrznym klientom w związku z ich problemami ze sprzętem i systemem ( forma komunikacji: poczta, wewnętrzna strona, telefon) ,
• nadzór nad odpowiednim opisem problemu, delegowaniem go do załatwienia,
• śledzenie i rozwiązywanie problemu w określonym czasie, zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
• wskazywanie możliwości ulepszenia obsługi i raportowanie do osób zarządzających,
• rozwijanie i obsługa istniejącej bazy wiedzy,
• współpraca z innymi pracownikami,

Wymagania:
• znajomość środowiska Windows i MS Office,
• znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym,
• doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty obsługi klienta lub asystenta klienta,
• mile widziana znajomość programu Lotus Notes i SAP,
• mile widziany certyfikat ITIL Foundation lub znajomość zagadnienia,
• zorientowanie na klienta i pomoc w rozwiązaniu problemu,
• wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane wykształcenie kierunkowe w technologiach informatycznych,
• umiejętność pracy zespołowej,
• komunikatywność i elastyczność,
• umiejętność logicznego myślenia, analizy, rozwiązywania skomplikowanych problemów,
• chęć do nauki nowych rozwiązań, technologii i procesów,

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• elastyczny czas pracy,
• wynagrodzenie 4000-5500 brutto uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji,

DO WYSŁANIA CV ZAPRASZAMY TAKŻE OSOBY POSIADAJĄCE AKTUALNE
ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.

Aplikacje kandydatów posiadających orzeczenie prosimy przesyłać na adres:
praca@obpon.pl

Aplikacje pozostałych kandydatów prosimy przesłać na adres:
pracownik@obpon.pl

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.