Opublikowano: 20.09.2018

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Opis stanowiska: pracownik na tym stanowisku operatywnie wspiera sprzedaż znajdująca się w ofercie handlowej Firmy.

 Podstawowe obowiązki:

  • zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi Klienta,
  • Doradztwo techniczne, analiza potrzeb Klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,
  • koordynowanie realizacji zamówień dla Klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy,
  • aktywna obsługa i pozyskiwanie Klientów w oddziale Firmy i poza nim,
  • dbałość o wysoką jakość obsługi Klientów i dobry wizerunek Firmy,

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
  • łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność prowadzenia konwersacji,
  • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • zdolności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne,
  • samodzielność w działaniu, dobre planowanie  i organizacja pracy,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
  • prawo jazdy kategorii B,

Oferujemy: 

  • start’upową atmosferę – płaska struktura zatrudnienia, niekorporacyjne środowisko,
  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat oraz konkurencyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia wewnętrzne oraz podwyższanie kwalifikacji zawodowych,
  • świetne warunki pracy – dogodna lokalizacja i komfortowe miejsce pracy,

interesującą i pełną wyzwań pracę w prężnym i zgranym zespole, otwartym na dzielenie się wiedzą
i doświadczeniem 

 DO WYSŁANIA CV ZAPRASZAMY TAKŻE OSOBY POSIADAJĄCE AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

 Aplikacje kandydatów posiadających orzeczenie prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@obpon.pl

 Aplikacje pozostałych kandydatów prosimy przesyłać na adres mailowy: pracownik@obpon.pl

  Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych  sp. z o.o. sp. k., moich danych osobowych zawartych w aplikacji o pracę na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych. Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Jestem świadomy/a, że mam prawo wycofania zgody w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Przesłanie danych osobowych w szerszym zakresie, niż określonym w art. 221 Kodeksu pracy stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Ogólnopolską Bazę Pracodawców Osób Niepełnosprawnych sp. z o.o. sp. k. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Informację o rezygnacji z udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać na adres: praca@obpon.pl

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.