Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Wymagana: umiejętność obsługi komputera, w tym szybkie pisanie na klawiaturze, umiejętność skutecznej komunikacji i precyzyjnego przekazywania informacji, umiejętność działania w sytuacjach trudnych i nieprzewidywalnych, umiejętność obsługi klienta (w tym klienta trudnego), dyspozycyjność, znajomość co najmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym. Wymagana znajomość ustaw: o zarządzaniu kryzysowym, o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o ochronie przeciwpożarowej, o Policji, o systemie powiadamiania ratunkowego, znajomość rozporządzenia MAiC w sprawie organizacji i funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz w sprawie szkoleń operatorów numerów alarmowych, odporność na stres, dyspozycyjność. Wymagania dodatkowe: znajomość innego dodatkowego (niż deklarowanego) języka obcego na poziomie komunikatywnym, doświadczenie zawodowe w obszarze bezpieczeństwa i porządku publicznego, działań ratowniczo-gaśniczych lub medycznych działań ratunkowych, doświadczenie zawodowe na stanowisku operatora Call Center.