Profil stanowiska: Dla naszego Klienta, firmy Nawrot Sp. z o.o. poszukujemy pracownika na stanowisko: Koordynator Obsługi Klienta Firma Nawrot Sp. z o.o. o sobie: Firma Nawrot to autoryzowany dealer marek Renault oraz Dacia. Od niemal 30 lat, powodzeniem funkcjonuje na wrocławskim rynku motoryzacyjnym. Obecnie Nawrot to prężnie działający dealer samochodowy, który wyróżnia się kompleksowością usług oraz dużą gamą samochodów, w tym samochodów elektrycznych. W tej kategorii firma czerpie doświadczenie i wiedzę od najlepszych, bowiem marka Renault jest prekursorem technologii pojazdów elektrycznych. Firma poza popularyzacją swojej oferty handlowej, chętnie angażuje się w lokalne wydarzenia i inicjatywny. Aktywnie uczestniczy w rozwoju miasta, wspierając ważne dla mieszkańców projekty. Wynikiem tej strategii jest tytuł Sponsora Motoryzacyjnego ważnych podmiotów sportowych min. wrocławskiej drużyny żużlowej WTS BETARD SPARTA, piłkarskiego oraz koszykarskiego WKS ŚLĄSK WROCŁAW oraz wielu lokalnych drużyn sportowych, zwłaszcza tych wspierających młodzież.
Poszukujemy osoby z doskonałą organizacją pracy, dokładnością oraz umiejętnością pracy w bardzo dynamicznym środowisku i doświadczeniem w pracy z klientem. Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania, chcesz być częścią naszego zespołu – nie czekaj – APLIKUJ !!!
Ofertę pracy kierujemy do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Zakres obowiązków: Obsługa klienta w zakresie likwidacji szkód: przyjęcie zlecenia, wyjaśnienie procesu, przekazanie dokumentacji i zdjęć, koordynacja wizyt w serwisie. Umawianie klientów na wizyty i odbiór pojazdów po naprawie, informowanie o stanie naprawy. Obsługa platform i maili: wprowadzanie informacji, przekazywanie zapytań do odpowiednich doradców, odpowiadanie na maile. Monitorowanie satysfakcji klientów: wysyłanie smsów z prośbą o opinię, pilnowanie jakości obsługi. Przygotowywanie faktur, kontrola zakresu kosztorysu, monitorowanie klientów odnośnie płatności.
Wymagania: Poszukiwane kompetencje. Doskonałe umiejętności komunikacyjne. Bardzo dobre umiejętności organizacyjne. Umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientami, empatia oraz gotowość do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta. Znajomość obsługi komputera i systemów informatycznych – zdolność do uczenia się nowych aplikacji/ oprogramowania. Umiejętność radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Umiejętność rozwiązywania problemów. Znajomość branży będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy: Oferujemy: Zakres obowiązków umożliwiający podniesienie kwalifikacji zawodowych Indywidualne szkolenia. Pakiet benefitów m.in. opieka medyczna, karty sportowe (po okresie próbnym). Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Pracę w 100% zdalną. Wynagrodzenie 4300 brutto. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Miejsce pracy: Praca zdalna
Uwagi: Aplikować nalży poprzez link: https://inspatium.elevato.net/pl/koordynator-obslugi-klienta,j,95