Opublikowano: 13.08.2024

Starszy Specjalista ds. prywatności i zwalczania nadużyć w komunikacji elektronicznej w Wydziale Prywatności i Zwalczania Nadużyć w Komunikacji Elektronicznej, Departament Bezpieczeństwa

Profil stanowiska: Osoba na tym stanowisku: Bierze udział w realizacji zadań wynikających z przepisów ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, w szczególności w: a) przyjmowaniu i rozpatrywaniu sprzeciwów wobec zablokowania krótkich wiadomości tekstowych (SMS), b) obsłudze wniosków o wykreślenie z wykazu nadpisów podmiotów publicznych nazwy lub skrótu lub wariantu nazwy lub skrótu, c) rozpatrywaniu sprzeciwów wobec wpisania domeny internetowej na listę ostrzeżeń;

Współpracuje z Departamentem Techniki oraz Wydziałem Cyberbezpieczeństwa Departamentu Bezpieczeństwa w zakresie ustalenia zasadności blokowania dostępu do numeru lub usługi; Współpracuje z Wydziałem Cyberbezpieczeństwa Departamentu Bezpieczeństwa, z zespołami reagowania na incydenty bezpieczeństwa komputerowego poziomu krajowego i sektorowymi, Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Urzędem Ochrony Danych Osobowych oraz z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi w celu zapewnienia wymiany informacji dotyczących cyberbezpieczeństwa i bieżącego monitorowania ryzyk związanych z zagrożeniami w tym obszarze; Przygotowuje coroczne sprawozdania z wykonywania obowiązków i uprawnień, o których mowa w ustawie o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej we współpracy z Departamentem Regulacji, Departamentem Strategii i Analiz, Departamentem Techniki, Departamentem Kontroli oraz Wydziałem Cyberbezpieczeństwa Departamentu Bezpieczeństwa;

Udziela porad konsumentom usług telekomunikacyjnych, a także prowadzi akcje informacyjne dla użytkowników końcowych w zakresie zagrożeń dotyczących prywatności podczas korzystania z usług telekomunikacyjnych oraz podejmuje działania mające na celu ochronę praw konsumentów;

Monitoruje rozwój rynku w zakresie nowych usług i technologii pod względem ich wpływu na prywatność w telekomunikacji, w tym na możliwość jej naruszenia poprzez merytoryczne wsparcie i współpracę z Departamentem Polityki Konsumenckiej; Współpracuje z Departamentem Techniki, Departamentem Kontroli, Departamentem Polityki Konsumenckiej oraz Wydziałem Cyberbezpieczeństwa Departamentu Bezpieczeństwa w celu realizowania założeń ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej;

Bierze udział w projektach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej struktury organizacyjnej zapewniającej wymianę, analizę informacji oraz przeciwdziałanie zagrożeniom w zakresie cyberbezpieczeństwa

Wymagania: Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne): Wykształcenie: wyższe; Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok przy realizacji zadań merytorycznych w administracji publicznej lub innych instytucjach publicznych stosujących przepisy prawa; Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi, zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Umiejętność interpretacji przepisów prawa; Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne; Posiadanie obywatelstwa polskiego; Korzystanie z pełni praw publicznych; Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oferujemy: Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00); Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy); Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów; Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach;

Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie; Parking dla rowerów; Pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki

Miejsce pracy: Giełdowa 7/9, Warszawa

Uwagi: Dostępność Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. Warunki pracy Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie; Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy; Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami; Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu; Praca w pokoju, który jest klimatyzowany; Zagrożenie naciskami grup przestępczych; Kontakt z osobami ze środowisk kryminogennych Dodatkowe informacje Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do udziału w naborze.

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone. W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub które są wskazane jako dodatkowe. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/. Planujemy następujące metody/techniki naboru: Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych; Test wiedzy online; Test kompetencyjny online; Rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Urzędu

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne): CV; Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; Oświadczenie dotyczące spełnienia wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego; Oświadczenie dla osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru; Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe): Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów Aplikuj do: 16 sierpnia 2024 Aplikuj elektronicznie przez stronę: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=c53bf44d053d4c118579fe22326eba5b lub w formie papierowej z dopiskiem: “ogłoszenie nr 141091” na adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Biuro Dyrektora Generalnego, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 53 49 489 Więcej o pracy na stronie urzędu: https://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/ Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2024 Decyduje data: wpływu oferty do urzędu Przetwarzanie danych osobowych DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Podziel się
Informacja o dofinansowaniu konferencji