Profil stanowiska: – obsługa Klienta w salonie, – przeprowadzanie jazd testowych z Klientami, – obsługa centrali telefonicznej, skrzynek pocztowych, telefoniczny kontakt z obecnymi i potencjalnymi Klientami firmy, – obsługa w zakresie serwowania napojów, – prowadzenie bieżącej korespondencji i przesyłek kurierskich, – przestrzeganie standardów obsługi Klienta, – kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy i marki – sporządzanie raportów dla kierowników, – kontrola dostępności pracowników obsługujących Klientów, – współpraca z innymi działami firmy
Wymagania: – doświadczenie w obsłudze klienta, otwartość oraz chęć pomocy, – miła aparycja, wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, – umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, – otwartości na podnoszenie kompetencji, motywacja do nauki – dobra organizacja pracy, systematyczność, odpowiedzialność – znajomość pakietu Office (w szczególności programu Excel) i środowiska internetowego – znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – prawo jazdy kat. B
Oferujemy: – pracę w nowoczesnej firmie podążającej za trendami rynkowymi, wpierającej Twoje aspiracje zawodowe oraz stwarzającej możliwości rozwoju zawodowego, – zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, – atmosferę otwartości, wzajemnego szacunku, relacje partnerskie na wszystkich poziomach organizacji, – okres wdrożenia w asyście specjalistów, – szeroką i dopasowaną ofertę szkoleń, – realną szansę awansu, – dostęp do najnowszych technologii branży motoryzacyjnej, – bezpłatny parking, – atrakcyjne wynagrodzenie, – narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań, – zniżki pracownicze m.in. na usługi serwisowe, – dofinansowanie do zajęć sportowych oraz opieki medycznej
Miejsce pracy: Warszawa (Wolica), Łódź (Widzew)
Uwagi: Oferta skierowana do osób z niepełnosprawnościami posiadających orzeczenie.
Miejsce: Warszawa/Łódź
Okres publikacji: 2024-10-28 – 2024-11-27
Podpis: Martyna
Telefon: 512 214 508
E-mail: praca@pl-fls.pl