Opublikowano: 29.10.2024

Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

Profil stanowiska: Zadania: Obsługa telefoniczna klientów infolinii wychodzącej Raportowanie przełożonemu wyników pracy Miejsca pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności.

Wymagania: Wymagania: Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie programu Excel Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji Poprawna dykcja i miły głos, umiejętność poprawnego pisania w języku polskim Sumienność, odporność na stres, wysoka kultura osobista Mile widziane doświadczenie zawodowe w branży telefonicznej obsługi klienta

Oferujemy: Oferta: Umowa o pracę wraz z miesięcznym wynagrodzeniem (po okresie próbnym 5100 zł brutto) oraz premie świąteczne i kwartalne Praca mająca charakter hybrydowy (2 dni z biura, 3 zdalnie) po początkowym szkoleniu stanowiskowym w biurze od poniedziałku do piątku w stałych godzinach Bogaty pakiet benefitów: ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji Praca w świetnej atmosferze, pomocnym i zgranym zespole! :)

Miejsce pracy: Poznań

Uwagi: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie cv na adres email: natak@manpower.pl z dopiskiem Pracownik obsługi telefonicznej w Poznaniu wraz z informacją czy dana osoba korzysta z uprawnień wynikających z przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób z niepełnosprawnościami.

Miejsce: Poznań

Okres publikacji: 2024-10-28 – 2024-11-27

Podpis: Joanna

E-mail: natak@manpower.pl

Podziel się
Informacja o dofinansowaniu konferencji