Opublikowano: 12.04.2020

Referent

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu. Bezpośredni i telefoniczny kontakt z petentami. Główne stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku. Komenda posiada również własne archiwum zakładowe, które usytuowane jest na parterze, w lewym skrzydle przybudówki. Obiekt niedostosowany dla osób niepełnosprawnych. Potencjalnie może stwarzać problemy w komunikacji dla osób niepełnosprawnych ruchowo, z uwagi na niedostosowane drzwi, toalety oraz brak windy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

ZAKRES ZADAŃ

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego.
  • Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i obiegu dokumentów w komendzie powiatowej.
  • Realizacja zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
  • Opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostek ratowniczo-gaśniczych
  • Realizacja zadań z zakresu Systemu Zarządzania Jakością
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów.
  • Pełnienie funkcji Specjalisty Ochrony Danych, realizującego zadania administratora w zakresie dokumentacyjnym i analitycznym

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Znajomość przepisów z zakresu kodeks postępowania administracyjnego
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym redagowanie pism
  • Znajomość programów użytkowych: Word, Excel
  • Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • Samodzielne organizowanie stanowiska pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata w prowadzeniu archiwum zakładowego
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość obsługi programu Power Point
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • Przeszkolenie ABI

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej
  • Kopie świadectw pracy
  • Zaświadczenie o ukończeniu kursu kancelaryjno-archiwalnego I-go stopnia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie ABI

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.04.2020
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy składać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@straz.krosnoodrzanskie.pl
    lub listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie Odrzańskim,
    ul. Sienkiewicza 2a, 66-600 Krosno Odrzańskie
Podziel się
Informacja o dofinansowaniu konferencji