Profil stanowiska: Poszukujemy zaangażowanej, sumiennej osoby, która chętnie się uczy i wesprze nasz dział HR. Do podstawowych obowiązków należy: • rekrutacja nowych pracowników: redagowanie ogłoszeń, selekcja CV, umawianie i przeprowadzanie rozmów o pracę • prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej w tym przygotowywanie i nadzór nad dokumentami związanymi z zatrudnieniem • prowadzenie akt osobowych pracowników • sporządzanie dokumentów kadrowych, zaświadczeń • nadzór nad ewidencją oraz rozliczanie czasu pracy • naliczanie i sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa • naliczanie świadczeń pracowniczych (zasiłków, urlopów i innych) • naliczanie, sporządzanie i wysyłanie raportów do ZUS, US oraz PFRON
Wymagania: • umiejętność organizacji czasu pracy, odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu obliczeń • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz regulacji podatkowych • Umiejętność rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, naliczania świadczeń chorobowych, obliczanie zobowiązań wobec ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, prowadzenie akt osobowych • obsługa programu Płatnik • orzeczenie o niepełnosprawności
Oferujemy: • umowę o pracę • możliwość długofalowej współpracy • prywatną opiekę medyczną Medicover • możliwość szkoleń
Miejsce pracy: Praca stacjonarna w siedzibie firmy Promitel w Chorzowie przy ul. Katowickiej
Uwagi: Jeśli nie boisz się wyzwań, chętnie się uczysz i chcesz pracować w zgranym energicznym zespole – nie wahaj się aplikować
Miejsce: Chorzów
Okres publikacji: 2024-08-02 – 2024-09-01
Podpis: Justyna Drogosz
Telefon: 32 346 30 06
E-mail: kadry@promitel.pl