Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko: konsultanta ds. budowy systemu Punkt Informacyjny ds. Telekomunikacji – Etap II realizowanego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 w Biurze Informatyki.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk: 1
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa
Adres urzędu: ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa
Warunki pracy:
- praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie;
- budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami;
- praca w pokoju, który jest klimatyzowany;
- narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
- zagrożenie korupcją;
- dogodna lokalizacja w nowoczesnej przestrzeni biurowej, blisko stacji Metra Rondo Daszyńskiego;
- ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 7:00, a 9:00);
- możliwość wykonywania pracy w formie telepracy w określone dni tygodnia;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy);
- bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów;
- spotkania okolicznościowe dla pracowników i ich rodzin (np. Rodzinny Piknik Naukowo-Sportowy, impreza mikołajkowa itp.);
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach;
- możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie;
- parking dla rowerów;
- lunch bar na terenie Urzędu;
- pokój Rodzica z dzieckiem w sytuacjach potrzeby zapewnienia dziecku opieki.
Główne zadania:
- uczestniczenie w tworzeniu koncepcji i budowie systemu PIT – Etap II;
- zapewnienie integracji budowanego systemu PIT – Etap II z pozostałymi systemami Urzędu;
- uczestniczenie w przygotowaniu opisów przedmiotu zamówienia w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych dotyczących budowy systemu PIT – Etap II;
- uczestniczenie w testach i odbiorach budowanego systemu PIT – Etap II;
- administrowanie systemem wybudowanym w ramach projektu PIT – Etap II.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w zakresie projektowania lub wdrażania lub utrzymywania systemów teleinformatycznych;
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
- wiedza z zakresu: projektowania, budowy oraz funkcjonowania systemów informatycznych, tworzenia oprogramowania, bezpieczeństwa systemów informatycznych, zamówień publicznych w zakresie przygotowywania opisów przedmiotów zamówień w prowadzonych postępowaniach;
- znajomość zagadnień dotyczących konfliktu interesów oraz przeciwdziałania korupcji;
- znajomość zasad integracji systemów za pomocą usługi API, języka SQL, HTML, XML;
- posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- korzystanie z pełni praw publicznych;
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe: kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać do dnia 31 października 2019 r. (liczy się data stempla pocztowego) na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Administracji
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa
z dopiskiem „konsultant BI/1”.
Dokumenty można złożyć również za pomocą Platformy Usług Elektronicznych (adres: https://pue.uke.gov.pl) lub pocztą elektroniczną na adres: rekrutacja@uke.gov.pl.
Dane osobowe – klauzula informacyjna
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01- 211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.