Opublikowano: 19.09.2022

Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna)

Profil stanowiska: Fundacja Fazon w ramach projektu Katalizator Aktywności Zawodowej Plus dla naszego klienta poszukuje osób na stanowisko: Konsultant ds. obsługi klienta (praca zdalna). Zadania: – przeprowadzanie ankiet telefonicznych – obsługa zamówień w systemach wewnętrznych – telefoniczny kontakt z klientami – uzupełnianie dokumentacji wewnętrznej

Wymagania: Wymagania: – doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) – komunikatywność – płynne czytanie – sprawne pisanie – dobra dykcja i wymowa – umiejętność obsługi komputera (MS Office, MS Outlook, przeglądarka internetowa, Skype) – wykształcenie minimalne: średnie – orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym)

Oferujemy: Pracodawca oferuje: – umowę o pracę – pełny wymiar pracy – 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony – wsparcie koordynatora projektu – pracę w miłej atmosferze W ramach działań zaplanowanych w projekcie wszystkie osoby z niepełnosprawnościami otrzymają wsparcie: w postaci zaplanowania kariery. Zapraszamy do aplikowania. Kontakt/CV: kreator.wroclaw@fazon.pl

Miejsce pracy: Wrocław

Uwagi:

Miejsce: Wrocław

Okres publikacji: 2022-09-16 – 2022-10-16

Podpis: Anna

E-mail: kreator.wroclaw@fazon.pl

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.
Informacja o dofinansowaniu konferencji