Opublikowano: 02.11.2022

Redaktor Portalu niepelnosprawni.pl 30.06.2022

Integracja jest jedną z największych organizacji pozarządowych w Polsce, działającą na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Od 28 lat edukuje i zmienia świadomość, pomaga w zatrudnieniu osób z niepełnosprawnościami, a także wspiera w likwidowaniu barier architektonicznych, cyfrowych i społecznych. Jest organizatorem wielu kampanii społecznych i wydarzeń, wydaje również magazyn „Integracja” i portal Niepelnosprawni.pl.

Integracja ogłasza nabór na stanowisko: REDAKTOR PORTALU www.niepelnosprawni.pl

Czym będziesz się u nas zajmował/a?

  • moderowaniem i administrowaniem portalem
  • publikowaniem materiałów w systemie CMS
  • researchem tematów związanych z niepełnosprawnością w Polsce
  • inicjowaniem i tworzeniem newsów i krótkich materiałów
  • częścią działań zmierzających do zwiększenia rozpoznawalności portalu

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

  • masz doświadczenie w redakcji newsowej lub w portalu;
  • znasz się na obsłudze CMS-a (lub jesteś chętny/a się nauczyć);
  • dobrze i sprawnie piszesz i redagujesz (mile widziane zacięcie / doświadczenie dziennikarskie);
  • interesujesz się tematyką niepełnosprawności;
  • lubisz samodzielnie inicjować tematy;
  • masz doświadczenie w przygotowywaniu podcastów lub form wideo (mile widziane).

 Co Ci oferujemy?

  • umowę o pracę na pełen etat (lub w innej, preferowanej przez Ciebie formie);
  • prywatną opiekę medyczną;
  • pracę stacjonarną z biura przy metrze Ratusz-Arsenał w stałych godzinach biurowych;
  • wolne weekendy;
  • możliwość pracy w zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV, krótki list motywacyjny i OCZEKIWANE WYNAGRODZENIE na adres e-mail: rekrutacja@integracja.org do dnia 28.06.2022 r. Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane aplikacje.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji.”

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji z siedzibą przy ul. Dzielnej 1, 00-162 Warszawa.

Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji do pracy w Stowarzyszeniu Przyjaciół Integracji oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji.

Jednocześnie informujemy, że:

  • udzielenie zgody jest dobrowolne;
  • w każdym momencie możesz wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, informując nas mailem wysłanym na adres integracja@integracja.org;
  • dane osobowe przechowujemy przez czas niezbędny dla procesu rekrutacyjnego, a w przypadku udzielenia zgody na udział w przyszłych rekrutacjach – do czasu wycofania zgody;
  • masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych do innego administratora danych;
  • masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne mailem do Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzielnej 1, zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane do innych naszych rekrutacji, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji z siedzibą w Warszawie przy ul. Dzielnej 1 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

Podziel się
Fundacja Łódź Akademicka posiada praktyczne doświadczenie w organizacji warsztatów oraz konferencji w formule zdalnej przy wykorzystaniu transmisji na odległość. Fundacja jest członkiem programu TechSoup Polska i posiada niezbędne licencje oraz oprogramowanie do organizacji szkoleń i spotkań dla grupy nawet 500 osób w trybie zdalnym. Jeśli sytuacja epidemiologiczna uniemożliwi organizacje konferencji w formule stacjonarnej, podejmiemy się organizacji wydarzenia z wykorzystaniem narzędzi do transmisji, szkoleń i pracy zdalnej.
Informacja o dofinansowaniu konferencji