Opublikowano: 02.01.2020

Specjalista ds. wsparcia e-learningu

Uniwersytet Medyczny w Łodzi #umedkariera
Poszukuje osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

specjalista ds. wsparcia e-learningu

Stopień niepełnosprawności: Brak, Lekki

Nr ref.

 

Miejsce: Łódź

Preferowane kierunki studiów: informatyczne

Opis stanowiska:

  • Wsparcie w tworzeniu treści e-learnigowych poprzez doradztwo techniczne i metodyczne dla nauczycieli akademickich/autorów kursów.
  • Dbanie o utrzymanie jednolitego systemu tworzenia i prowadzenia zajęć online.
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących dydaktyki z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
  • Organizacja i prowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu tworzenia treści e-learningowych.
  • Wsparcie w zakresie administrowania platformą e-learnigową.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym,
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze szkolnictwa lub kształcenia na odległość,
  • bardzo dobra znajomość platformy LMS (preferowany Moodle),
  • znajomość narzędzi do tworzenia animacji, video, interaktywnych prezentacji (np. Powtoon, iSpring, Prezi),
  • znajomość metodyki tworzenia cyfrowych materiałów dydaktycznych,
  • dobra obsługa komputera,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • mile widziane zainteresowania medyczne, techniczne,
  • dobra organizacja własnej pracy,
  • sumienność i skrupulatność w realizacji powierzonych zadań,
  • wysoka komunikatywność,

Dodatkowe informacje o ofercie:

Oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • wynagrodzenie, które będzie składało się z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego, premii regulaminowej i systemu motywacyjnego,
  • pakiet benefitów,
  • udział w ciekawych projektach ze względu na prężenie działającą i rozwijającą się strukturę Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

Forma współpracy: umowa o pracę

Zarobki :

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i LM na adres praca@umed.lodz.pl do dnia 23.01.2020 00:00

Podziel się
Informacja o dofinansowaniu konferencji