Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 – 114 Łódź
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- tworzenie i uaktualnianie strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi przy współpracy jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Łodzi,
- przygotowywanie pod kątem technicznym odpraw kadry kierowniczej oraz opracowywanie prezentacji multimedialnych na potrzeby odpraw służbowych kadry kierowniczej, Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi oraz Jego Zastępców,
- współpraca na bieżąco z Rzecznikiem i Zespołem Prasowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w zakresie aktualizacji strony internetowej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi. Udzielanie pomocy technicznej przy opracowywaniu materiałów zdjęciowych i filmowych na potrzeby redakcji łódzkich mediów,
- współpraca na bieżąco z Wydziałem Komunikacji Społecznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi w zakresie prawidłowej realizacji zadań,
- przygotowywanie pod kątem technicznym i organizacyjnym narad służbowych, uroczystości z udziałem kierownictwa Komendy Miejskiej Policji w Łodzi, a także przedsięwzięć objętych honorowym patronatem Komendanta Miejskiego Policji w Łodzi,
- administrowanie Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Miejskiej Policji w Łodzi oraz Kiosku Multimedialnego.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca o charakterze administracyjno – biurowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca przy monitorze ekranowym, praca na piętrze – brak windy.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność planowania i organizowania pracy,
- rzetelność i terminowość.
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów: 03-03-2016
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łodzi
ul. Sienkiewicza 28/30
90 – 114 Łódź
z dopiskiem “Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej”.
Inne informacje:
Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL oraz w dniu 15.03.2016 r. od godz. 9:00 do dnia 16.03.2016 r. do godz. 9:00 wejście na stronę internetową www.lodz.policja.gov.pl, dział : “praca “, zakładka “metoda selekcji – test on – line”. Wysokość proponowanego wynagrodzenia wynosi maksymalnie 2021,- zł. brutto + wysługa. Oferty odrzucone na poszczególnych etapach rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Brak możliwości odbioru złożonych aplikacji. Zakres tematyczny testu on-line obejmuje przepisy zawarte w Ustawie o Policji z dnia 06.04.1990 r., Ustawie o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r., Ustawie o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r., Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Zarządzeniu Nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 06.10.2011 r. w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej.