Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Łódź
Pierwszy Urząd Skarbowy
Łódź – Bałuty
ul. Zachodnia 47
91 – 066 Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie zaległości podatkowych budżetu państwa i jednostek samorządu terytorialnego,
- podejmowanie wobec podatników czynności informacyjnych i dyscyplinujących zmierzających do wygaśnięcia zobowiązań podatkowych,
- realizacja zadań wierzyciela określonych w ustawie o postepowaniu egzekucyjnym w administracji, w tym w szczególności wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,
- analizowanie zaległości co do których umorzono postępowanie egzekucyjne na skutek bezskuteczności egzekucji, poszukiwanie majątku dłużników oraz podejmowanie innych działań w celu ponownego wszczęcia postępowania egzekucyjnego,
- prowadzenie korespondencji z komornikami sądowymi po zbiegu egzekucji administracyjnej z sądową.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
– praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
– praca przeważnie siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji ciała,
– narzędzia pracy – sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w budynku pięciopiętrowym,
– stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
– budynek wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz w windę, co umożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych kondygnacji budynku,
– na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy – niezbędne
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów podatkowych oraz przepisów ustawy Ordynacja podatkowa,
- komunikatywność, umiejętność przekazywania informacji.
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe,
- podstawowa wiedza w zakresie obsługi systemów: POLTAX, Ewidencje,POLTAX 2B.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe kandydata.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Termin składania dokumentów: 01-03-2016
Miejsce składania dokumentów:
Izba Skarbowa w Łodzi
Al.Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: oferta pracy nr 178227
Inne informacje:
Wymagane oświadczenia, cv i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Oferty mogą być składane w formie pisemnej w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem operatora pocztowego o zachowaniu terminu decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej. Nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: weryfikację formalną ofert pracy, sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Oferty niespełniające wymagań formalnych lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do poszczególnych etapów postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie o ich miejscu i terminie. Kandydatki/kandydaci, których oferty będą niekompletne, złożone po terminie lub nie będą spełniały warunków formalnych zostaną poinformowani telefonicznie o niezakwalifikowaniu do dalszego etapu rekrutacji. Wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2.248,61 zł. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (42) 25-47-334